søndag 11. februar 2018

Sjal i gevinst garnet Lace

Var så heldig at jeg vant en utfordring på facebook i august. Der var premien en hespe på 100 gram med Lace fra Garnstudio. dette er veldig tynt og spørsmålet ble hva jeg skulle strikke av det. Valget falt på ett sjal og jeg endte opp med Automn Leaf etter å ha startet på ett annet er alt bare gikk i ball så ga jeg opp det og tok dette i stede.
Dette blir aldri noe favorittgarn til det var det alt for tynt. Her skulle det strikkes på pinne nr 3,5 mens jeg synes det er mer passende til pinne 2 eller 2,5.
Men det er ett utrolig deilig garn mykt og godt å ha rundt halsen. Har brukt det en ukes tid før jeg fikk hjelp til å ta bilder.
Selve sjalet er det brukt ca 50-53 gram garn, og jeg har ca 47-50 gram igjen. Foreløbig er det usikkert å hva jeg skal bruke reste garnet til :-)







1 kommentar:

Unknown sa...

Så flink du er :) Det sjalet er nydelig.

Ønsker deg en fin ny uke

Klem Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...