lørdag 26. mai 2018

Kort til navnefest og fine sokker

Dette er det tredje navnefestkortet til samme jente som jeg alger. De to andre har jeg laget i rosa og lilla toner. Ettersom jeg her skulle bruke ett bildet med flere flotte farger i ble det veldig oransje bakgrunn med grønt og gult i tillegg. farger som går igjen i bildet hun har en rosa genser på seg slik at jeg tok ett lite element i form av en sommerfugl i rosa.
Storebror må få en pakke han også så han får to par hjemmestrikkede sokker jeg håper passer til høsten eller vinteren.



Deltar i disse utfordringene :
Papirlosjen der de vil se baby/barn
Scrap the rainbow der alt er lov
Papirplaneten der alt er lov
Scrappegarasjen der de vil se vår.
For meg er vår når det begynner å spire og gro rundt meg og det blir fargerikt. Noe kortet mitt er. 

5 kommentarer:

Jorunn`s scrapperier sa...

Nydelig kort og så flotte farger du har brukt
Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow sin utfordring
DT Jorunn Elin

Ovedia Therese sa...

KJempeflott kort i spreke farger. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Ovedia Therese

Monica Langedal sa...

Flott å sjå babykort i spreke farger! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring baby/barn. DT-Monica

Belinda Hammersdal sa...

Herlig fargerikt barnekort! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin Mai-utfordring. Klem DT Belinda

Synnøve sa...

Kjempefint kort i herlige gladfarger!
Takk for at du deltar på utf vår hos Scrappegarasjen!
klem DT SYnnøve

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...