lørdag 5. mai 2018

konfirmant kort til gutt

Det er bare å innse Maja Design har kommet ut med en bare så herlig gutt/mann serie. Jeg gikk tidlig til innkjøp av noe av den og etter å ha sett en del kort laget med den måtte jeg også prøve meg på ett kort. det stripete arket er baksiden av stjernearket. Stjernediesen husker jeg ikke i farten hvor kommer far brillediesen er fra Impression Obsession. Til konfirmanten er en dies fra Kaboks. De legger dessverre ned, men har sikret meg noen av diesene deres før de er helt utsolgt. Stempelet inni er fra Kort og godt. Og jeans´en inni er ett Papirdesign ark. Og så har jeg lekt meg igjen med Quik Cuts diesene på den lange nederst som også er en pengelomme der man putter penger bak. Veldig grei måtte å lage en pengelomme når man ikke helt evt om man skal gi penger eller gave til konfirmanten.





Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...