torsdag 29. oktober 2020

Julekort med motiv fra Stamperia

 Når jeg begynte å rote i mine julepapirer og motiver oppdaget jeg denne basen jeg har brukt her. Mønsterapapir limt på rød kartong der det er brukt glitterlim rundt kantene. Dette har tydeligvis ikke fungert når jeg gjordet det og senere må det ha ligget en 3-5 år tenker jeg. Vanskelig å tidfeste nøyaktig. Men jeg har handlet litt hos Hobbykunst og der kjøpte jeg ett klipperak med blandt annt dette julestjerne morivet. Med litt rødrutete mønsterpapir bak syntes jeg det ble fint på bakgrunnen.   Stanset ut god jul som er dies fra Kaboks og julestjernene div dies merker i glittermosegummi. Mens hjortene er stanset ut i bølgepapp. Synes disse hjortene er så søte og passe størrelser de er fra Rayher og kan kjøpes hoHobbykunst 



Deltar i disse utfodringene:

Creative fingers #195 Anything goees

Allsorts Challeng  # 595 celebration time

Ally´s angels Anything goes

Scrappelyst vil se fargerikt. 




2 kommentarer:

Mervi sa...

Fabulous card.
Thank you for sharing at Allsorts;-))m

Tracy sa...

Fab creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...