tirsdag 8. juli 2014

Bokmerker med Vectoria Designs for Barnemix

Jeg har laget bokmerker med flotte bilder fra Vectoria Designs for Barnemix.

Jeg har laget noen med ferdige plastlommer beregnet på bokmerker og noen uten. Oppsettet blir likt men jeg har pyntet med forskjellig pynt.

Den buede kanten på den lyse matta under bildet er stanset ut med en punch fra Fiskars.

Jeg har også stanset ut en blonde med en blondedies fra Die-Namics, de 2 store sommerfuglene er puncher fra Martha Stewart. Den minste er også en punch men den har jeg ikke navnet på.

Chippboardene med hjerter er fra Maya Road. Blomstene er fra Prima og bradsene inni er fra storyteller. Jeg har også brukt litt metall til pynt, men den husker jeg ikke hvor jeg har fått fra.

Jeg er veldig glad i å pynte fyrstikkesker og måtte jo ha med en eske her også av ett av de fine bildene, som da selvfølgelig er klippet til.




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...