lørdag 13. desember 2014

Engler daler ned .........

Til bursdagen min i fjor som nå straks er ett år siden :-) fikk jeg ett gavekort på Panduro .
Hadde litt problemer med hva jeg skulle kjøpe og d et endte til slutt på en starteske til såpelaging med lavendel.
Dette var i grunn ganske morsomt og endte opp med å bli en av aktivitetene på hytta i sommer.
Men nå det på tid og få gitt de bort. Og jeg har da laget gaveposer med en englesåpe i hver.
Papiret er far Maja Design, jeg bare elsker dette lilla papiret. Englestempelet fra Panduro. Det er montert på 3de puter med oste klede under. God jul stempelet er far Kort og godt og det er embosset med distress ink  farge dusty Concord og embossingpulveret jeg har brukt er embossing Pearl red fra Ranger. Fikk en helt annen svung over teksten med embossingen.
Deltar i utfordring hos Papirlosjen der de vil se Lucia. Og da tenker jeg på engler og så  lenge luciadagen er i advent så må det bli lilla engler fra meg :-)
 
 

4 kommentarer:

Belinda Hammersdal sa...

Så flotte poser og innhold! Nydelige; ) Takk for at du deltar i Papirlosjen sin Luciautfordring.Klem fra DT Belinda

Kort og Søm sa...

Dette var bare kjempe fint :)

Pinklady 68 sa...

KJempefint!! Søte poser og englesåper:-)
Ha en fin adventstid!
Gratulerer med dagen som er rett rundt hjørnet også:-)

Klem Laila.

Eli Kristin Magnussen sa...

Så flotte såper. Vi har tidligere laget litt såper med utstyr fra Panduro. Kjekt for store og små. I år er det ikke laget noe, men utstyret er klart. Kan jo gjøre som deg - lage såper senere og gjøre dem "juleklare" i gaveposer senere. Smart :D

Masse nydelige kort du har laget også. Nyt førjulstiden videre! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...