søndag 28. desember 2014

Flere rundpinne etuier

Da fikk jeg rotet meg inn på Stoff og stil på vei til Ski med julegaver lille julaften kveld. Fikk med meg hele 25 meter rød skråbånd ( De var utsolgt på pakkene med 5 meter og da så) glidelåser i ymse størrelser i hvit, sort og rød + litt annet :-). Da har jeg fått sydd 2 etuier til og de fikk merkelapp med størrelsen på pinnetykkelsen de er beregnet på. Må sy fler men nå er det andre ting som står på programmet først, så kan bli lenge til det blir tid til å sy igjen :-) Har vært deilig med mye fri i julen i år men nå er det jobb 2 dager før dert er fri 2 dager igjen og vi sier 2015 :-)

 
Det lille ble vist på bloggen 21.desember :-)
 

3 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så fine!

Takk for at du deler linken min,
veldig snilt av deg :)

Forsatt God Jul,
klem

Rita sa...

Så mye fint du lager, Stoff og Stil er en godtebutikk for oss med fingerkløe :)

Kreativelena sa...

Jeg rett og slett bare elsker disse etuiene dine altså :-) Og da ser det ut til at jeg bare må lære meg og sy ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...